Spørsmål og svar

På denne siden har vi forsøkt å samle de vanligste spørsmålene for arrangører og deltakere. Om du ikke skulle finne svar på det du lurer på, må du bare kontakte oss så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. OPP hjelper også gjerne til med å finne samarbeidspartnere, temaer eller lokaler for ditt arrangement.

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Kontakt oss på

christina@ihardig.no

eller ring +47 411 00 811

Hva trenger dere for at jeg skal registrere et arrangement?

Kan jeg bidra på OPP på andre måter enn å arrangere arrangement?

Hvordan melder jeg meg på arrangement?

Hvem tar vare på kontaktinfo og antall deltakere til arrangementet mitt?

Hvem kommer på arrangementene?

Kan jeg redigere innholdet på mitt arrangement etter det er lagt inn?

Hvor lenge før må jeg registrere et arrangement?

Hvem kan registrere arrangement?

Når starter registreringen?

Hvor er det lettest å få oppdateringer på hva som skjer under OPP?

Hvor skjer gjennomføringen av OPP?

Hvor mye koster det?

Kan firmaet vårt samarbeide med noen andre om et arrangement?

Hvem eier rettighetene til epostlister og informasjon om arrangører og deltakere?

Hvilke betalingsløsning skal jeg bruke?

Hvem tar seg av markedsføring av mitt arrangement?

Hva skjer hvis mitt arrangement kræsjer med et annet?

Hvem er ansvarlig for innholdet på siden for de ulike arrangementene?

Digitalt eller fysisk arrangement?

Hvem er ansvarlig for gjennomføringen av de ulike arrangementene?