torsdag 21.09 kl. 07:00 - 09:30
Hva er MEDIEVALG 2024?
Utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i sin kanal, slik at du som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for din bedrift.
Spørsmålet som skal besvares fra scenen er det alle markedsførere lurer på; «Hvorfor skal vi bruke markedskronene våre hos deg i 2024?»
Hver kanal har fått denne briefen de skal svare på:
· Hvem er du?
· Forklar kanalen din med topp 5 fakta – short and sweet!
· Hva er din kanal sin sterkeste side? Back gjerne opp med eksempler
· Hva er din kanal sin svakeste side? Del dine innerste hemmeligheter og vær ærlig!
Disse kanalene står på scenen i år:
Schibsted, TikTok, Snapchat, JCDeaux, Amedia, CAPA, TV2 og 5000 Bergen.
Max 5 deltakere fra hver bedrift.
torsdag 21.09 kl. 07:00 - 09:30
Seminar
Gratis
Medieteknologi