Tilbake til aktuelt

OPPmerksomhet til innovasjonsfestivalen

Malene Fjærtoft jobber med å økt oppmerksomhet om årets innovasjonsfestival på Vestlandet via sin rolle som markedsansvarlig VIS. Les hennes OPPned-historier.

Vi har oppfordret vestlendinger til å dele sine OPPned-historier. Les Malene Fjærtoft sine.

🎢 Hva har du gjort som er OPPned?

Når jeg kom inn i mediebransjen dro jeg ut pluggen på alle markedsføringsaktivteter som var gjort i den ene avisen, trykket "arkiver" på alle tiltak, snudde alt OPPned, og fikk salget fra ca. 10 digitale salg i året til over 400. I begynnelsen fikk jeg litt blikk fra sidelinjen, senere ble det kake på kontoret. 🃏


🎢 Hva vil du snu OPPned i samfunnet?

Jobbmessig skulle jeg ønske at alle selskaper som sier de setter mangfold og inkludering høyt, faktisk gjorde det.

🎢 Hva vil du snu OPPned på i hverdagen?

Antall notifications. Selvom det er mange år siden jeg slo av notifications på sosiale medier, så er det fortsatt noen som sniker seg gjennom filterne + innføre reell fokustid på jobb uten noe som popper opp.


🎢 Hvem ser du OPP til?

Festivalsjefen vår! Hun snur OPPned på alle, endrer tankegang, utforsker muligheter, pusher på og åpner dører. 🪩

🃏 Under Innovasjonsuken OPP skal VIS arrangere:

  • Demo Day Vestlandet
  • Åpningsarrangement