Innovasjonsuken OPP // 25. – 30. September // Uke 39

På denne siden har vi forsøkt å samle de vanligste spørsmålene for arrangører og deltakere. Om du ikke skulle finne svar på det du lurer på, må du bare kontakte oss.  

Ofte stilte spørsmål

Til høyre finner du svar på de mest stilte spørsmålene. Trykk på hvert spørsmål, så får du svaret. Enkelt og greit.

Finner du ikke svar på det du lurer på?
Kontakt oss på hans.hag@bergento.no eller ring 975 11 620.

Om du skulle få problemer med å legge inn arrangement, gi oss rask beskjed, så får vi ordnet det.

 

 

  • Hvor skjer gjennomføringen av OPP?

    Alle arrangementene holde på ulike arenaer rundt omkring i Bergen og omegn. Du finner informasjon om hvor på informasjonssiden for arrangementene. Her finner du også en link til Google Maps som følger deg trygt til stedet du skal. 

  • Hvor er det lettest å få oppdateringer på hva som skjer under OPP?

    Du kan følge vår Facebook side for å holde deg oppdatert på hva som skjer. Vi vil også oppdatere nettsiden vår fortløpende. 

  • Når starter registreringen?

    Du kan registrere arrangement nå.

  • Hvem kan registrere arrangement?

    Alle som vil kan registrere arrangement. Du kan være gründer, leder av et firma, student, corporate, seriegründer eller professor. Ingen er for store, og ingen er for små.  

  • Hvor lenge før må jeg registrere et arrangement?

    For å skape et best mulig arrangement, ønsker vi å få registrert arrangement inn så tidlig som mulig. Dette er også viktig for at andre arrangører skal kunne orientere seg om hvilke dager og tidspunkt som er best for sitt arrangement.

  • Hva trenger dere for at jeg skal registrere et arrangement?

    innloggingsiden, vil du møte et kort skjema som enkelt forklarer deg hva du må legge inn. Vi håper du kan legge ved en kort beskrivelse av arrangementet, logo, bilde og link til addressen arrangementet skal være (hent link fra google maps).  

  • Kan jeg redigere innholdet på mitt arrangement etter det er lagt inn?

    Etter at du har lagt inn informasjon om ditt arrangement, vil dette publiserer av oss. Om du ønsker eller trenger å endre på noe informasjon etter dette, så sender du ønskede endringer på e-post til hans.hag@bergento.no, så vil han gjøre de nødvendige endringene. 

  • Hvem er ansvarlig for gjennomføringen av de ulike arrangementene?

    Det er det ulike arrangørene som er ansvarlig for gjennomføringen av de ulike arrangementene. Det er også noen arrangement som er i samarbeid mellom flere aktører. OPP er ikke ansvarlig for selve gjennomføringen av arrangementene, men vi bidrar for å få de best mulig. 

  • Hvem kommer på arrangementene?

    Arrangementene er åpen for alle. Men vi forventer at det er mennesker som har interesse for temaet for uken, som er lærelystne og interessert i å bygge nettverk.

  • Hvem er ansvarlig for innholdet på siden for de ulike arrangementene?

    Arrangøren er selv alene ansvarlig for innholdet Arrangøren publiserer på Nettsiden og vil holde OPP skadesløs for krav i denne forbindelse. Arrangøren vil også holde OPP skadesløs for eventuelle krav fra Deltakere som skyldes svikt i forhold på Arrangøren sin side eller annet som Arrangøren er nærmest å bære risikoen for.

  • Hvem tar vare på kontaktinfo og antall deltakere til arrangementet mitt?

    Som arrangør vil du få selvfølgelig få nødvendig tilgang til kontaktinfo og antall deltakere på arrangementet ditt. Dette får du tilgang til når du logger deg inn til ditt arrangement. OPP vil kun bruke den innsamlede informasjonen i forbindelse med OPP og tilknyttede arrangement av OPP. 

  • Hva skjer hvis mitt arrangement kræsjer med et annet?

    Siden det vil være mange arrangement iløpet av uken, så vil det nok også skje noen "dobbeltbookinger". Vi vil gjøre vårt beste for å sette sammen en god kjøreplan for uken. Hvis du har en trang kalender, anbefaler vi at du legger inn arrangement så tidlig som mulig.

  • Hvem tar seg av markedsføring av mitt arrangement?

    Vi vil gjøre vårt beste for at OPP får medieomtale og at arrangementene blir spredd i sosiale medier. Vi trenger også hjelp fra dere som arrangør til å skape blest rundt OPP.

  • Hvilke betalingsløsning skal jeg bruke?

    Hvis du ønsker å ta betalt for ditt arrangement, vil vi hjelpe deg med å opprette et eget arrangement hos TicketCo. Dette er gratis og vi tar oss av det praktiske om du ønsker det. Du fyller ut registreringen som alle andre, og legger inn prisen du vil ta betalt. Ta kontakt hvis du lurer på noe.  

  • Hvem eier rettighetene til epostlister og informasjon om arrangører og deltakere?

    Alle arrangører får full tilgang til sine egne arrangements epostlister. Samarbeidspartnerne bak OPP, vil være ansvarlig for all informasjon som legges inn på nettsiden, og vil kun brukes i forbindelse med OPP sine arrangement.

  • Kan firmaet vårt samarbeide med noen andre om et arrangement?

    Vi håper det vil presenteres noen gode og spennende samarbeid iløpet av uken. Så svaret er JA.

  • Hvordan melder jeg meg på arrangement?

    Du følger linken for påmeldingen inne på arrangementskalenderen, for det enkelte arrangement. Du vil få opp en bekreftelse på at du er påmeldt, så vent på denne, slik at det ikke blir gjort dobbelt. Du er ikke påmeldt arrangement ved å melde deg på via facebook arrangement.  

  • Hvor mye koster det?

    Som arrangør kan du velge om arrangementet er gratis eller om deltakerne må betale for å delta. Dere er selv ansvarlig for selve gjennomføringen. Vi hjelper til med markedsføring.

  • Kan jeg bidra på OPP på andre måter enn å arrangere arrangement?

    Du må gjerne ta kontakt med hans.hag@bergento.no hvis du ønsker å jobbe som frivillig eller bidra på andre måter iløpet av uken. Vi trenger hjelp på foto, film, sosiale medier og tilrettelegging. Ta kontakt hvis du ønsker å bidra på andre måter.